Post by windbourvaroma on Feb 6, 2022 16:12:05 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Chef - Food Fever ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Chef - Food Fever IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder glitch alla ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Chef - Food Fever 2022 version ▞▞▞
Appen är lite konstig
Detta är inte ett bra spel ingen spänning period.
Spelet är väldigt bra för barn
På nivå 22 kan vi inte låsa upp den ..Jag tycker att det här är en otillfredsställande app
Det är roligt i början men sedan blir det tråkigt och det blir irriterande med alla aviseringar och allt det där, men om du inte har något emot att spelet informerar dig varje dag du kom kan du spela och även om du gillar att laga mat
Gillar det här spelet. Så bra.
T 4mr. Jag:🙂ñ
Jag gillar det här spelet eftersom det lär oss hur man lagar mat och hur man gör många saker helt själv
Hej mai Sana Nyheter och information på internet för nästa vecka eller för två och tre år sedan Första halvan och halvan av spelet Jag vet när du är en bra idé att få det just nu. Jag har haft tur under de senaste månaderna för att imorgon bitti ska vara en bra idé att få det just nu har jag en bra idé att få
Jag gillade inte det här spelet. 😔😔😞😤😤😡 Jag gillar att bara ge 0 stjärna men i detta inget alternativ så bara jag gav 1.
Cooking Chef - Food Fever Zręcznościowe plgw
Det är ett slöseri. Jag avinstallerar den här appen
Jag gillade spelet men när jag nådde en viss nivå ville det att jag skulle ladda ner varje nivå jag går över, SNÄLLA FIXA DET
Hmmm spelet är bra jag älskar det och jag spelar det nästan varje dag när jag laddar ner men när jag når nivå 38 sa det åt mig att ladda ner det laddar ner det nu och det fungerar inte snälla jag kan inte förstå varför och jag älskar det här spelet seriöst snälla fixa det här problemet
Det här spelet är ett barnspel är ett väldigt superspel
Bra
Mycket bra Men när jag väl nått nivå 78 kan jag inte ladda ner det igen. Vad är fel
Det här spelet är ett bra spel Jag gillar det här spelet väldigt mycket
U🍉🥔
Mycket beroendeframkallande! Jag har spelat många matlagningsspel och ingen har behållit mitt förtroende som det här spelet.
Jag älskar matlagningsspel
Det är ett bra spel men när jag nådde nivå 37 sa det ingen internetanslutning. Jag vet inte varför?
Så bra spel så intressant
Cooking Chef - Food Fever Trò chơi điện tử rasa
Jag har ingen erfarenhet
Dess alr och jag älskar att laga mat. Jag tycker att de borde göra samma laddare till tjejen som att vara mer realistisk och gillar att göra mer .modin-grejer så gillar att göra alla saker i min hand och som har en wetrcs förlåt för min stavning men förutom det spelet är jättebra😃
Cooking Chef - Food Fever Arcade sprl
Hur många nivåer det finns har jag bara kommit till 380
Jag klarade dess 200-nivå på en enda dag och jag är uttråkad nu 😴😴😴😴
Cooking Chef - Food Fever Arcade gsyz
Det var bra fram till nivå 36, när det började be om internetanslutning
Mycket trevligt spel
Det har varit underbart hittills
Spelet är väldigt bra men det behövde uppdateras
Går det inte längre än nivå 380? Jag har varit på samma nivå ett tag och appen är uppdaterad.
Piano tilis 🙇🙋🙏🙎👶👦👧💏💑👪👫👬👭🎅💋👄✌👏👊👐💟💞💝💘💗💚💛💜💓💔💕💖🏠🏡🏢🏣🏤🏥🏫🏪💄👒👑👟👓🎓👝👠 👙👖👗👜💳🐆🐫🐘🐖🐷🐽🍧🍦🍨🍰🍩🍪🍫🍬🍭🍮🍯🍳🍔🍟🍟🍝🍕🍕🍖🍖🍗🍗🍤🍣🍔🍲🍛🍱🍞🍟🍟🍟🍟🍟🍟🍟🍟🍟🍟 🍟🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍨🍨🍨🍨🍨🍧🍧🍧🍧🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍗🍗🍗🍗🍗🍗🍗🍗🍗🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍪🍰🍰 🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🎁🎀🎄🎉🎊🎡🎪🎸🎺🏠🏡🏧🏬🚰🚯🚮🚻WERTY KANAMNSMNZ MNAGDDTEWOP BMZLZLLLB😡😬😧UAMJKD NZ KMDKDBMZMLS Mnjskunkd Jzldkls
Jag gillade spelet till en början på grund av idén om att byta måltider på olika nivåer. Jag gav den en femstjärna tidigare men nu två för när du kommer till nivå 35 behöver du internet för att ladda och det tar hela dagen, bokstavligen vem-dagen att ladda bara en nivå. Många människor gör samma klagomål så kontrollera det. Efter femstjärniga kommer de tillbaka och ger den mindre stjärna. Tack
The Cook - 3D Cooking Game Jednoduché hry exmf
Jag gillar så mycket det här spelet. Jag tycker om det här spelet, men jag har ett problem med det här spelet. Problemet är...👉Jag har också uppdaterat det, men nivåerna före det öppnar inte, efter 530-nivån, ingen ny nivåerna öppnas.
Jag gillar det här spelet jag älskar alla dessa nivåer men vissa människor säger att det finns några problem men jag tror inte det för det är inga problem och jag gillar det här spelet så mycket jag älskar det kan du göra fler spel som liknar det här spelet bara för det här är bra för timepass och det hjälper oss att göra en del av maten som den var i spelet till en lätt nivå ........
U ynuu my jag är jm till nj jag är inte m mm mm att veta sannolikt vara min flickvänhn jag är här t det ännu jag y nej jkumh.mm jag har fått nnyo hjälp.y jag har inget att göra vara hemma r hllnk I no it n my nn my n I just inn om jag kommer om jlmyr Bin är på u numret. M se o N pop wxf lol. Jag ska k uppför i jag måste yht nm m n du nummer jag är min u u det idag eller imorgon att göra. Var hu
Jag älskar det här spelet, det är väldigt roligt eftersom kunderna och maten är snabb och behöver inte lämna för att uppgradera bara tryck på vad du ska uppgradera medan du spelar spelet bra jobbat
Cooking Chef - Food Fever Arkadne igre yfu
Varför fungerar inte spelet utan internetanslutning?
Super offline-spel
Jag älskar spelet, det skiljer sig från de flesta matlagningsspel jag har spelat men nu har jag fastnat på nivå 138 och säger hela tiden att jag inte har någon internetanslutning där mitt internet är bra, vad är det med det? Ok, det är uppe nu tack🤗
Cooking Chef - Food Fever Zręcznościowe cjy
det här är det bästa spelet everrrrr som wow jag älskar verkligen det här spelet, det är det bästa
Spelet var fantastiskt till en början och sedan ladda ner för att öppna nya nivåer vilket inte är meningsfullt, jag ska avinstallera det direkt. Spelet är skräp
Tack så mycket